Livet rullar på..

Hejhej!
Som sagt livet rullar på..
Var hos tandis i morse, ska få tandställning så måste dra ut 4 tänder innan den 31 Maj, För den 31 Maj så får jag min tandställning. Är taggad på raka tänder nu!
Hihi, Vilken färg ska jag välja på stenarna på tandställningen ? (A)

Idag så ska jag ta hand om min mammas kära häst Thraxe och i morgon så har jag båda två mammas hästar alltså Thraxe+Monsan!

Sen kanske det blir att jag sover hos Rebecca ikväll eller hon sover hos mig det vet vi inte än. haha! :D


Men nu ska jag bara chilla till 12. För då ska jag fodra hästarna och sen käka pizza , byta om och sen dra ut till stallet!

Ni får ha det så bra!
Glöm inte att kommentera!

Kramar Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0