Marco & Rebecca ♥

Nu är det min tur och berätta lite vem jag och Marco är! :)

Jag heter som sagt Rebecca, är 13 år. Jag går i Engelska skolan i Nacka. Jag började rida i början av fyran... så jag har ridit i ungefär 4 år. Red på Siggesta förut, men nu har jag fått min underbara lilla foderponny Marco! :D ♥
Jag har honom hos bästavän Lovisa i Hemmesta! :D

Marco är en 15-årig maxad c-ponny på 140 cm i mankhöjd.
Jag ska ha honom till April som det ser ut nu. Sen ska ägaren ha kurser på honom... Men jag får honom i sommar igen! :D
Sen får vi se om om jag ska ha honom i höst också! ♥

Lilla Marco ♥

Fler bilder kommer sen! :D


Ha det bäst!

Kramar rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0