Underbar dag med Jennifer! <3

Hejhej!
Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på lite musik och ska snart ut till stallet igen! Idag var jag först i skolan slutade vid 3, Sen drog jag hem bytte om ut till stallet , tog in hästarna+tog av täcken+ gav mat + snackade lite i tele med några folk!
Och nu sitter jag bara lite vid datorn och chillar lite, ska snart ut och göra Rebecca den lilla muppen sällskap i stallet.
Men nu tänkte jag berätta lite om vad jag gjorde med Donna igår!
Ja Donna då hon är en Isabell färgat D-ponny sto som inte har ståt i stallet så länge. men iaf jag red henne igår ut med Alice på Grynet och Rebecca på Marco. Vi red runt lite i hemmesta och då menar jag hela hemmesta kändes det som , haha!
Men den där ponnyn asså helt underbar är hon, Jag är typ kär i henne ! Så sjukt fin!
Så allt det gick verkligen super bra!

Blir nästan lite rörd idag i stallet då jag mockade åt Marco till Rebecca för jag skulle känna mig lite snäll, så när jag går ifrån hagen så följer verkligen Beata efter mig , så då såklart vänder jag mig om och klappar på henne lite då trycker hon sitt huvud mot mig så jag håller nästa på och ramla omkull! Söta ponnyn! Börjar nu inse, hur mycket jag kommer sakna henne! Har inte inset förut hur mycket hon verkligen betyder för mig, Cruella de vile , för alltid i mitt hjärta !


Kastar in en liten bild från skolan i dag på mig! :)




Pussar Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0