D Å L I G U P P D A T E R I N G !

Ja, Som ni märker så har det varit väldigt dålig uppdatering på bloggen! Men jag och Rebecca ska bli bättre på det! Tänkte berätta lite om vad jag har gjort i helgen, för att jag hann inte skriva på bloggen och för att jag glömde bort bloggen. Fredags: I fredags så var jag först på begravning, jag var alltså ledig från skolan (y) men det var jobbigt på begravningen. men det gick bra men sen hade jag gäster, Julia min syssling och även min och hennes kompis Ulrika kom på middag hos mig och efter det var jag jätte trött så då sov jag. Lördags: Först var jag i stallet. Sen var jag med Rebecca hela dagen + kvällen, hon sov hos mig. Och då glömde vi bort och skriva inlägg :( Söndags: Då var jag mest i stallet, tog det bara lungt och pluggade och fixade in för skol dagen på måndagen! Måndags: Då började jag kl 8 med idrott , suck -.- . men det gick ändå helt ok. Sen under dagen gick jag hem från skolan för jag hade huvudvärk och så, men sen mådde jag bättre på kvällen som tur va, men jag var ändå i stallet fast jag mådde dåligt (a) Tisdag: Sen idag Tisdag så är det första gången jag uppdaterar på bloggen på 4 dagar :( men jag hoppas på att ni har klarat er! hihi :) Men idag var jag i skolan började 10 i 9 och slutade 20 över 3. Sen gick jag till stallet och mockade åt grynet och marco <3 då kom lilla alma :D alltid kul med henne har man! :D <3 Och sen kom Rebecca och då började vi snacka om sommaren , hihi :D GUD VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN! Jag ska kanske med Rebecca i sommar till hennes mormor som bor i Göteborg, Sen ska min familj också till Lyskekil och då ska Rebecca också kanske med! :D Sen har jag den stora nyheten som jag inte har berätta än , hihi :) Men jag har hittat en häst som jag ska provrida på sportlovet, super kul! världens sötaste storhäst är han <3 Men nu ska jag gå ner och äta, så jag ska försöka uppdatera mer nu. Pussar Lovisa :)

Kommentarer
Postat av: Alma

Vadå "lilla" Alma? :((<3



xD

2011-02-15 @ 21:52:20
URL: http://horzees.blogg.se/
Postat av: Hedda

Vad är det för en häst då? :D

ska du köpa eller ha på foder?

2011-02-15 @ 22:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0