Cha Cha! :)

Rebecca säger att jag ska uppdatera mer så jag gör väl ett litet snabbt inlägg innan jag ska sova! Skola i morgon ju -.-

Men men idag så vare skola och sen stallet med Rebecca och Alma det var najs!
I morgon så ska jag rida Ulrikas häst Donna med Alice och kanske Rebcca antar jag, det blir säkert super kul!
Sen har jag även en sak att berätta om Beata , Det är det att Erica Beatas ägare tar hand mer om Beata nu , jag tar bara hand om Beata 3 dagar i veckan så det blir inte små mycket skrivet om henne längre och snart åker hon ju också :(

Men men nu måste jag plugga lite hemkunskap och sen måste jag sova lite!
Så ni får ha det så bra :)


Kommer sakna henne otroligt mycket! fina ponny <3

Bild på mig också ;')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0